Glob de Craciun cu zapada

Poti face foarte usor un glob de Craciun cu zapada dintr-un borcan, o figurina si niste sclipici! Am vazut, mi-a placut mult si-am zis sa impartasesc. Intre timp s-a prins orezul de oala, dar asta-i alta poveste 🙂

In primul rand, orice borcan e bun si toata lumea are borcane goale prin casa… Bifat. Figurinele pot fi de ceramica sau plastic (metalul rugineste) si iarasi nu sunt asa greu de gasit. Ar mai fi utila si o bucatica de glaspapir, vedeti voi mai jos de ce si niste super glue pentru lipit figurina in globul de Craciun. A, da, si apa distilata si glicerina! Ei, n-am extins mult lista materialelor si chiar merita.

Buuun… Incepem:

  1. Frecati interiorul capacului de borcan cu glaspapir ca sa adere bine lipiciul. Lipiti figurina cu super glue si lasati sa se usuce.
  2. Umpleti borcanul pana aproape de buza (dar nu chiar) cu apa distilata. Adaugati putin sclipici si putina glicerina, ca sa impedicati sclipiciul sa cada prea repede. Nu adaugati prea multa, ca sa nu se lipeasca sclipiciul de fundul borcanului cand il intoarceti.
  3. Insurubati bine capacul, cu grija sa nu dislocati figurina. Intoarceti borcanul cu capacul in jos si bucurati-va de propriul glob de Craciun cu zapada 100% handmade 🙂

Enjoy! Multumirile se-ndreapta spre Amy Gizienski si one tiny spark cu ideile lor de nota 20+!

EDIT: Tocmai mi-am dat seama ca e si o foarte buna idee de cadou de Craciun. Este personalizat, original si cu siguranta nu se gaseste de cumparat. Singura provocare ramane gasirea figurinei potrivite pentru fiecare. Eu, de exemplu, as vrea Garfield 🙂

Sclipiciul poate fi argintiu (clasic), dar si auriu sau multicolor, in functie de preferinte si de culorile figurinelor.

Mai mult, ca sa nu ne limitam la Craciun, daca tot am zis ca nu e musai sa arate a zapada sclipiciul, ce-ar fi sa transformam ideea in cadou de aniversare? In loc de figurine sa fie cifre de plastic care sa reprezinte anii impliniti. Ma gandesc ca si lumanarile de tort ar fi bune daca s-ar lipi de capac…

Sau… sau… sau: cadou de onomastica / decoratiune pentru botez! Mai multe borcanele si in fiecare cate o litera care sa alcatuiasca numele. Damn, somebody stop me 🙂

4 gânduri despre „Glob de Craciun cu zapada

  1. interesanta ideea acestui blog. desi mai e destul pana la Craciun, e frumos sa ne amintim mereu de atmosfera acestei sarbatori.
    felicitari pentru idee. sper sa ne mai vizitam.

Lasă un comentariu