Mesaje de Craciun amuzante pentru prieteni

Am facut o compilatie cu 10 mesaje de Craciun amuzante, potrivite in special pentru prieteni. Sunt adaptate din engleza, n-am reinventat roata, dar macar ies din tiparele mesajelor de Craciun traditionale.

1. Nu uita ca in aceasta perioada speciala a anului nu conteaza ce oferi sau cum ambalezi. Important e sa pastrezi chitanta 🙂

2. Mi-am propus ca de Craciun sa le cumpar copiilor niste baterii si sa le pun biletel: Jucariile nu sunt incluse.

3. Mos Craciun mi-a dat o idee buna: Viziteaza-i pe toti o singura data pe an 🙂

4. Stii de ce e bine sa-i inveti pe copii colinde de Craciun? Pentru ca nu pot sa cante si sa ceara jucarii in acelasi timp 🙂

5. Oamenii de stiinta au gasit motivul pentru depresia de dupa Sarbatori: Nu mai primesti cadouri pana la ziua ta.

6. Iti dai seama ca imbatranesti cand Mos Craciun iti pare din ce in ce mai tanar…

7. Mi-e dor de vremea in care fetele considerau vascul romantic si distractiv… nu hartuire sexuala :p

8. Daca impachetezi din greseala un cadou de Craciun in hartie cu „La multi ani”, poti oricand sa completezi cu pixul „lui Iisus” 🙂

9. Imi doresc un Craciun magic anul asta! Imi doresc sa-mi dispara in mod magic rudele 🙂

10. De ce au fost doar 3 regi la nasterea lui Iisus? Pentru ca Elvis nu intrase inca in cladire 🙂

Lasă un răspuns

